2008. augusztus 2., szombat

Anyu féle tojáspástétom


Nem is annyira krém, mert inkább darabos, de kenhető. Nem tudom, miért nem készítettem ilyet eddig, most hirtelen eszembe jutott, mert volt itthon egy csomó tojás.. Kiskoromban ez volt a kedvenc uzsonnám, egyszerűen imádtam, most pedig emlékezetből próbáltam analizálni az összetevőket. Majdnem olyan lett. Valami fűszer hiányzik belőle, talán egy pötty szerecsendió? nem tudom. Zsázsám most még nincs szedhető állapotban, pici kaporlevelet szórtam a tetejére. Ez volt ma a vacsora, csipkebógyóteával, pirítóssal. Mindenkinek ízlett, nekem meg felsejlett a textilszalvéta mintája, amibe anyu csomagolta az uzsikat. Kék kockás volt, minden második kockában egy piros hímzett virág. Sarkában a monogramom, K.A.D.

Megfőztem a tojásokat, elég keményre, majd összetörtem krumplinyomóval. Kikevertem pici sóval, kávéskanál mustárral, borssal (lehet hogy bors nem is kellett volna bele), és két csomag 10 dekás teavajjal. Ennyi az egész:)

2 megjegyzés:

Fűszeres Eszter írta...

Hagyma? :-)

Mishmesh,alias Dorka írta...

Hát ammost kimaradt:)
Majd legközelebb:-)